Вкусните домати са ценна стока

Независимо от начина, по който го виждате, вкусни домати са ценна стока. Те са питателна и вкусна, и повечето от нас ги включват в ежедневната ни диета.

Какво е интересно, обаче, е колко различно се насърчава в световен мащаб. Например във Флорида, САЩ в момента има огромен диск на пазара да убеди майките да включват доматите в храна на децата си, докато във Франция е производител на чери домати се маркетинга си култури като лукс, висок клас подаръци!

Идеята за Вкусни Домати и луксозни подаръци
Орелиан Serrault на Le Jardin де Рабле въведе нова идея опаковка под формата на добре изглеждащи кутии 300 грама, че той вярва, че ще насърчи хората да купуват неговите чери домати като подаръци вместо цветя или шоколадови бонбони.

Le Jardin де Рабле е базирана в долината на Лоара, където те са били засадени с домати от 1989 г. – най-вече за износ за Англия, Германия, Испания, Люксембург, Сингапур и Русия. Тяхната философия е да произвежда “вкус и качество за един уникален продукт”, и със сигурност техните стандарти са високи. Например, Piccolo чери домати са узрели на лозата в екологично-благоприятна среда. Те се използват само биологичен контрол на вредителите, и да разчитат на природен опрашване.

“Ние сме убедени, че биологичното равновесие в нашите оранжерии не могат да бъдат постигнати без грижи за околната среда”, казва Serrault.

Разбира се в комплекта домати Piccolo са по-скъпи, отколкото повечето други видове (включително собствената си продават в стандарт пластмасови опаковки), но вярата на компанията е, че чрез добавяне на стойност, те ще привлекат клиенти, които са готови да плащат повече.

“Нашата основна цел е вкус, и смятаме, че ако ние твърдим, че добър вкус ще бъде в състояние да продължат да продават нашите домати като първокласен продукт.”

Маркетинг Вкусни домати във Флорида
За пускане на пазара упражняване развиваната понастоящем от Tomato комитет Florida е доста различна от Френската кампания. Вместо привлекателни за елитни потребителите, те са плоскодънни лодки техния продукт за масите чрез кабелна телевизия, локално радио, социалните медии и интернет здравни обекти.

Има заяви фокусът е върху майките, и техният фокус е върху здравето и храненето. Като такива, те са активно споделяне на информация, която показва колко здрави, вкусни, универсален и достъпен доматите са. Кампанията е насочена и към рецепти, които са доматена основа, както и как на плодовете трябва да се обработва и съхранява.

Въпреки че те са насочени към Флорида майки, програмата на комисията също е насочена към потребителите в САЩ и търговски пазари, както и Канада, която е Florida големият експортен пазар.

Това е втората година на Florida комитет партнира с готвене канал за насърчаване на домати, и доказателство за пудинг е, така да се каже, в яденето.

“Ние знаем от минали изследвания, че потребителите са мотивирани да ядат повече пресни домати, Флорида, когато чуят за питателна домати” принос “, казва Саманта Daves, директор на комисията от образование и промоция.

Истината е, че няма значение къде се отглеждат домати, те са здрави, вкусни, разнообразни и вкусни, и ценна стока на потребителите.

Annette Welsford е съавтор на най-добрите международни продаваната книга в 83 страни Как да расте Juicy Вкусни домати.  Като например – домати Амати . Тя също така редактира и публикува няколко други заглавия, свързани с градинарство.

Книгата, която е на разположение за покупка онлайн в Ebook и твърд формат копие, се счита за авторитетния “библия” на отглеждането на домати. Това е черта на телевизия, радио и преразглеждат във водещи градинарство издания и вестници в 4 континента.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s